Thursday, July 23, 2009

Selamat Datang ke Dunia Online Vemma!

Pesanan khas Dari Abdul Halim Othman , The Vemma Team of Excellence Online Marketing

_____________________________________________________________________________________

Salam Sejahtera!

Tahniah kerana menyertai Online business terhebat di Malaysia sekarang ini dan anda adalah antara orang yang terawal. Oleh itu, peluang anda untuk berjaya adalah amat tinggi sekali.

Saya akan menghantar beberape email sebagai panduan untuk anda memulakan business ini.

Setiap email saya akan bertajuk PM : . Iaitu email untuk Paid Member sahaja.

Anda di galakkan membuat folder khas untuk email PM ni dan transfer semua email bertajuk PM dari saya ke folder ini.

Contoh email untuk orang register percuma (Pre enrollee-PE) akan bertajuk bermula PE:.. . Anda juga di galakkan buat folder lain untuk email for PE

Anda tidak perlu menyimpan semua email dari vemmabuilder (yg dlm bahasa inggeris tu) hanya simpan email notifikasi tentang ID dan password, pembayaran bonus shj. Email lain boleh delete kecuali email dari saya.

Anda juga di galakkan download www.skype.com untuk tujuan perbincangan online. Add kan saya dalam contact anda. ID saya: halimdanga. Saya selalu online dari jam 8.30 pagi- 5.00 petang. Sebelah malam 8.00 hingga larut malam. Untuk perbincangan detail, bule hubungi saya 24jam /7 hari seminggu sentiasa online.

Anda juga di galakkan buat yang berikut di dalam email anda:

1. signature - letakkan nama anda, website anda, contact number anda

2. Auto responder reply

Tunggu email2 saya selanjutnya.

(Kepada team yang baru join, tahniah! pastikan anda sentiasa ke blog ini dan beritahu tentang blog ini pada paid member anda nanti. Akan sentiasa di update !

No comments:

Post a Comment