Thursday, July 23, 2009

Bagaimana Nak Bermula

Salam Sejahtera!

Tahniah kerana menyertai Online business terhebat di Malaysia sekarang ini dan anda adalah antara orang yang terawal. Oleh itu, peluang anda untuk berjaya adalah amat tinggi sekali.

Ikut langkah yang berikut terlebih dahulu:


Set up your FREE www.myvemma.com website. Setelah anda menerima permanent VID (Vemma ID) 9 digit, anda boleh set up FREE myvemma website anda. Ini adalah berbeza dgn vemmabuilder website.
Kepada sesiapa yg belum set up 2nd website utk myvemma ini,
sila ikut langkah2 di bawah :-


1.Masuk ke http://www.myvemma.com
2.Klik di bahagian penjuru atas kanan yg tertulis "member login".
3.Kemudian, klik First Time? Click here to create a Username or
Password.
4.Kotak mula (VID) adalah Permanent ID anda - 9 digit.....
5.Isi semua details yg diminta KECUALI - SSN/TIN/NRIC/VAT
6.Username mesti huruf kecil semua dlm minimum 6 abjad..
7.New password mesti campur huruf dan angka :- contoh:abc123
8.kemudian boleh cuba log in guna username dan new password anda.

*username yg anda pilih akan tertera utk
http://www.myvemma.com/username anda
Contoh utk saya sendiri :http://www.myvemma.com/halimdanga66
Selepas ini, anda sepatutya mempunyai web berkenaan:
URL ini lah yang anda kena promote/iklankan supaya orang register dan seterusnya menjadi PE direct anda. Kita akan dibantu oleh system autoresponder vemmabuilder yang memudahkan lagi business kita. Kita bekerja 20% dan selebihnya dilakukan oleh system vemmabuilder iaitu dari segi followup.
Kita juga bule mengiklan menggunakan URL ini tetapi tidak digalakkan sbb ianya tidak mempunyai system autoresponder yg bantu kita dari segi follow up. Web ini lebih focus kepada kelebihan produk, so sekiranya prospek anda tidak berminat dgn bnz tetapi amat suka dgn supplement, mungkin bule email link ini kepada mereka.
Log in dgn id dan password anda untuk melihat perkembangan downline anda dan top leader yang lain. Anda juga bule amend maklumat yang akan appear dlm www.vemmabuilder.com/id no anda,..ada maklumat mengenai produk, syarikat, bonus etc.
log in dgn your user id dan password. Web ini bagaikan account department kita sbb kita bule melihat nilai mata bonus, kelayakan kita untuk tuntut bonus, bonus payment history, order history, autoship dan macam2 lagi.
Punca pendapatan anda ada dari 2 sumber iaitu:
1. Vemma - bonus tajaan, cycle etc
2. Vemmabuilder - intensif untuk tajaan terbanyak mingguan . Di bayar dlam bentuk cek direct kepada kita. Selain dari itu, sekiranya dalam sebulan, bule menaja (paid member) seramai 5 orang....caj vemmabuilder yang berharga USD19-95 akan di hapuskan untuk bulan yg berikutnya.

No comments:

Post a Comment