Thursday, July 23, 2009

Rumusan: PENTING.. Perkara-perkara yang perlu setelah menjadi ahli vemma.

PENTING.....
Langkah-langkah yang perlu dilakukan untuk berjaya dalam business ini.
1. Setelah anda menjadi ahli anda telah diberikan no permenent ID 9 digit tru email.
website anda telah terbina iaitu www.vemmabuilder.com/xxxID anda.
Iklankan website anda di Beritaharian online, nst online, harakahdaily, adwords.com ataupun melalui upline kita Solehin (Presendential leader) menggunakan Webmaster untuk mendapatkan downline dengan banyak dan mudah. Seminggu dalam sebulan pun memadai. Lagi banyak lagi bagus. kalau tiada modal, anda boleh e-mail kepada sesiapa sahaja untuk promote website anda. Apabila orang tersebut mendaftar- dia telah menjadi Pre Enroller(PE) anda selama 90 hari. vemmabuilder akan membuat autoresponder kepada PE anda untuk memujuk untuk menjadi paid member dan mengaturkan downline anda.
2. Anda dikehendaki talipon HQ vemma malaysia selepas 3 hari bekerja di talian 03-79552222 (mr. wong or Queen or Ms Teoh) untuk bertanyakan delivery product anda dan pengesahan credit card or debit card anda. Ini adalah untuk mempastikan segala urusan pembayaran telah dibuat dan penghantaran dapat dilakukan segera ke alamat yang anda berikan..
3. Anda dikehendaki mendaftar ke laman website www.myvemma.com untuk mengetahui segala bonus, product, geonology paid member anda, training, dan banyak lagi. - Ini adalah laman web vemma sebenarnya. Vemmabuilder adalah anak syarikat yang bertujuan untuk mencari dan menyusun downline anda. Ataupun sebagai setiausaha anda dengan bayaran USD19.99/RM69 sebulan. Bayaran ini adalah murah untuk mengajikan seorang setiausaha. Anda akan diberikan percuma untuk bulan seterusnya sekiranya anda telah menaja secara direct sebanyak 5 orang.
4. Anda juga digalakkan untuk install www.skype.com untuk tujuan meeting setiap 2-3 petang hari sabtu. addkan group vleader.malaysia..
5. Bagi yang berada di Kelang Valley -cuba hadir walaupun sekali ke discussion setiap malam selasa 8.30-10.00 pm. di pejabat vemma di petaling Jaya dan juga ikuti VFT yang dianjurkan.
Ini adalah business tidak mencari orang tetapi orang akan mencari kita apabila kita telah mengiklankan/promote website kita. Percayalah nanti ada downline anda dari USA, Singapura, Indonesia, dan banyak lagi yang dibawa oleh upline anda untuk power leg anda.
DENGAN BERKAT KESABARAN SEMUA ORANG BOLEH BERJAYA,
Ianya terbukti lebih 14 tahun di USA. Di Malaysia masih awal lagi.
Solehin baru berusia 28 tahun - 1 1/2 tahun di vemma dah menjana average RM20,000 seminggu!

No comments:

Post a Comment